Regulamin
REGULAMIN
uczestnictwa w 10. Kongresie Prawa Medycznego
I. Definicje
Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie, pisane z dużej litery, mają znaczenie nadane poniżej:
- Regulamin – niniejszy regulamin, stanowiący treść Umowy o uczestnictwo w Kongresie.
- Umowa – umowa o uczestnictwo Uczestnika w Kongresie, zawarta pomiędzy Organizatorem Kongresu a Uczestnikiem zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Kongres – 10. Kongres Prawa Medycznego, odbywający się w dniach 2-3 grudnia 2021 roku, w sposób mieszany (z zastrzeżeniem postanowień pkt VIII oraz pkt. III ust. 11 Regulaminu):
- stacjonarnie,Hotel Galaxy, ul. Gęsia 22a w Krakowie dla Uczestników, którzy wybiorą podczas rejestracji taką opcję, jednak z zachowaniem ustalonych na dzień Kongresu przez przepisy prawa limitów osób przebywających jednocześnie w pomieszczeniu,
- dla pozostałych Uczestników online.
- Organizator Kongresu - ZiZ Centrum Edukacji sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, 31-131 Kraków, ul. Garbarska 13/3, NIP 675-144-18-83, REGON 121417864, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000372884, o kapitale zakładowym w wysokości: 58 000,00 zł, strona Umowy.
- Uczestnik – uczestnik Kongresu.
- Biuro Kongresu – biuro uruchomione podczas trwania Kongresu w miejscu jego odbywania się.
- RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Konsument:
- osoba fizyczna, dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
- osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
II. Program Kongresu
- Przewidywane założenia programowe Kongresu dostępne są pod adresem www.prawomedyczne.edu.pl. Program Kongresu zostanie udostępniony do dnia 22 listopada 2021 roku.
III. Zawarcie Umowy - rejestracja uczestnictwa w Kongresie
- Stroną Umowy o uczestnictwo w Kongresie jest Uczestnik.
- Zawarcie Umowy (rejestracja) następuje przez wypełnienie formularza on-line poprzez system rejestracji on-line, dostępny na stronie internetowej www.prawomedyczne.edu.pl.
- Z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej, termin dokonania rejestracji dla Uczestników biorących udział w Kongresie stacjonarnie upływa w dniu 15 listopada 2021 roku. Uczestnicy online mogą dokonywać rejestracji aż do rozpoczęcia Kongresu.
- O możliwości udziału w Kongresie stacjonarnie, tj. w sali Hotelu Galaxy, przy zachowaniu obowiązujących limitów decyduje kolejność wpływu opłat kongresowych na rachunek bankowy Organizatora. W przypadku wyczerpania miejsc stacjonarnych udziału w Kongresie przed dniem wskazanym w ust. 3 powyżej, Organizator ma prawo wstrzymania dalszej rejestracji i wcześniejszego zamknięcia listy Uczestników.
- Po upływie terminu, wskazanego w ust. 3 powyżej, w zależności od dostępności miejsc, będzie można zgłosić swoje uczestnictwo jedynie w Biurze Kongresu, podczas rejestracji w miejscu obrad, chyba, że Organizator Kongresu każdorazowo indywidualnie wyrazi zgodę na dokonanie zgłoszenia w inny sposób. Wyrażenie zgody na dokonanie zgłoszenia w inny sposób może nastąpić, w szczególności, poprzez potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
- Udział w Kongresie możliwy jest po dokonaniu opłaty określonej w pkt. IV Regulaminu.
- Zgłoszenie udziału w Kongresie dokonane w sposób niezgodny z Regulaminem może nie zostać przyjęte.
- Do wstępu na Kongres stacjonarny upoważnione będą jedynie osoby posiadające identyfikatory kongresowe, otrzymane od Organizatora Kongresu, po dokonaniu rejestracji oraz uiszczeniu opłaty kongresowej. Dostęp do treści Kongresu w wersji online możliwy będzie po założeniu przez Uczestnika indywidualnego konta i po zalogowaniu do niego za pomocą loginu oraz hasła.
- Rejestracja Uczestników stacjonarnych podczas kongresu możliwa jest w godzinach działania Biura Kongresu.
- Biuro Kongresu będzie czynne dla Uczestników stacjonarnych:
- czwartek, 2 grudnia 2021 roku, w godz. 9.30-11.00
- piątek, 3 grudnia 2021 roku, w godz. 9.00-11.00
- Do limitu Uczestników biorących udział w Kongresie stacjonarnie nie wlicza się osób zaszczepionych przeciwko COVID-19. W związku z powyższym, w celu umożliwienia Organizatorowi ustalenia prawidłowej liczby Uczestników biorących udział w Kongresie w sposób stacjonarny, podczas rejestracji Uczestnik zostanie poproszony o dobrowolne podanie informacji, czy jest zaszczepiony i o przesłanie do wglądu skanu certyfikatu szczepienia. W przypadku odmowy podania informacji o fakcie szczepienia Uczestnik będzie traktowany jako osoba niezaszczepiona. Zasady przetwarzania danych osobowych zostały opisane w pkt VII Regulaminu poniżej.
IV. Opłaty – wysokość i zakres
- Wysokość opłaty za uczestnictwo w Kongresie dostępna jest na stronie www.prawomedyczne.edu.pl.
- Zakres opłaty:
- w przypadku Uczestników stacjonarnych opłata OBEJMUJE:
- udział we wszystkich wykładach,
- certyfikat uczestnictwa,
- wyżywienie w dniu 2 grudnia 2021 roku – lunch i przerwa kawowa,
- wyżywienie w dniu 3 grudnia 2021 roku – przerwa kawowa,
- w przypadku Uczestników online opłata OBEJMUJE:
- dostęp do wykładów on-line w czasie transmisji na żywo,
- certyfikat uczestnictwa
- dostęp do wybranych nagrań wykładów (w okresie od 17 grudnia do 31 stycznia 2022)
- w przypadku Uczestników stacjonarnych opłata OBEJMUJE:
- Opłaty można dokonać:
- w formie przelewu bankowego (ZiZ Centrum Edukacji sp. z o.o., mBank S.A. 70 1140 1081 0000 2164 4100 1009 z dopiskiem "Kongres" oraz imieniem i nazwiskiem osoby, za którą dokonywana jest wpłata),
- w formie przekazu pocztowego
- W przypadku formy płatności przez przelew bankowy lub przekaz pocztowy, Uczestnik zobowiązany jest do dokonania zapłaty w terminie 3 dni od zawarcia Umowy (dokonania rejestracji w systemie rejestracji on-line), a także do niezwłocznego przesłania potwierdzenia jej dokonania pocztą e-mail na adres prawomedyczne@zizce.edu.pl lub faxem na numer: +48 12 421-40-50.
- 5. W przypadku niewniesienia opłaty lub wniesienia opłaty w niższej wysokości niż wymagana, Uczestnik zostanie wezwany do zapłacenia różnicy, a w przypadku niedokonania lub nieuzupełnienia opłaty Organizator Kongresu uprawniony będzie do anulowania zgłoszenia w terminie do 15 listopada 2021 roku. Jeżeli Uczestnik dokonał jakiejkolwiek wpłaty, w przypadku anulowania zgłoszenia zostanie mu ona zwrócona na rachunek bankowy, z którego został wykonany przelew, z potrąceniem kwoty w wysokości 20% wpłaty. W przypadku Konsumentów rozliczenia zostaną dokonane na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Wysokość opłaty ustala się na dzień dokonania jej wpłaty, nie zaś na dzień wypełnienia formularza rejestracyjnego.
- Udział w Kongresie możliwy jest po dokonaniu opłaty.
- Dane do faktury VAT podane w formularzu podczas rejestracji są ostateczne. Faktura VAT za uczestnictwo zostanie wystawiona zgodnie z podanymi danymi.
V. Rezygnacja z uczestnictwa w Kongresie oraz zmiana podmiotu pokrywającego opłatę
- Uczestnik Kongresu ma prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny na zasadach opisanych poniżej.
- W przypadku oświadczenia o odstąpieniu od Umowy otrzymanego przez Organizatora:
- 15 listopada 2021 r., Uczestnik otrzymają zwrot 80% dokonanej opłaty kongresowej,
- po 15 listopada 2021 r. Uczestnik nie będzie uprawniony do otrzymania zwrotu jakiejkolwiek części opłaty kongresowej. Postanowienia pkt i) oraz pkt ii) nie dotyczą Konsumentów, w stosunku do których rozliczenie zwrotu wpłaconych opłat nastąpi na podstawie ogólnych zasad powszechnie obowiązującego w Polsce prawa, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej.
- W przypadku Uczestników będących Konsumentami, zawierających Umowę na odległość, przysługuje im, niezależnie od prawa przyznanego w ust. 2 powyżej, prawo do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podania przyczyny. W takim przypadku opłata wniesiona przez Konsumenta zostanie mu w całości zwrócona. W celu odstąpienia od Umowy Konsument może skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu, stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu. W przypadku, gdy Konsument weźmie udział w Kongresie, traci prawo odstąpienia od Umowy.
- Poza prawem do odstąpienia od Umowy, wskazanym w ust. 2 i 3 powyżej, wyłącza się, w zakresie dopuszczalnym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, możliwość rozwiązania w jakikolwiek sposób Umowy przez Uczestnika Kongresu.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy powinno zostać przesłane w formie:
- Listu e-mail na adres e-mail prawomedyczne@zizce.edu.pl (E-mail zawierający rezygnację powinien zostać przesłany z adresu e-mail wskazanego podczas rejestracji),
- faksu na nr 12 421 40 50,
- listownie na adres Organizatora (pod uwagę brana będzie data otrzymania oświadczenia przez Organizatora, powyższe nie dotyczy Konsumentów, w których przypadku liczy się data nadania oświadczenia).
- Opłaty będą zwracane w przypadku przelewu bankowego i przekazu pocztowego- na rachunek bankowy, wskazany przez Uczestnika,
- W przypadkach opisanych w pkt i) lub w pkt ii), e-mail zawierający dane do dokonania zwrotu pieniędzy powinien zostać przesłany z adresu e-mail wskazanego podczas rejestracji.
VI. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Uczestnika jest:
ZIZ Centrum Edukacji sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Garbarskiej 13/3, 31-131 Kraków wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000372884, NIP 6751441883, REGON 121417864, kapitał zakładowy 58.000,00 złotych
Dane osobowe przetwarzane są na opisanych poniżej zasadach. - Z Administratorem danych osobowych można skontaktować się pod podanym adresem e-mail:
ZIZ Centrum Edukacji sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie – biuro@zizce.edu.pl - Podanie danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne, ale niezbędne do uczestnictwa w Kongresie.
- Podanie informacji o zaszczepieniu przeciwko COVID -19 jest dobrowolne, natomiast w przypadku, gdy limit osób uczestniczących w Kongresie stacjonarnie zostanie wyczerpany, osoby, które potwierdziły fakt zaszczepienia, mogą zostać dopuszczone do udziału w Kongresie w sposób stacjonarny. Informacja o zaszczepieniu umożliwi także Organizatorowi ustalenie liczby Uczestników mogących brać osobisty udział w Kongresie.
- Wyrażenie zgód na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne.
- Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- wzięcia udziału w Kongresie (w tym założenia konta online przez Uczestników online), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
- wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (rozliczenia podatkowe), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
- realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych osobowych, w szczególności dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
- marketingu bezpośredniego usług własnych Administratora danych osobowych lub podmiotów trzecich, jednakże tylko w przypadku wyrażenia przez Uczestnika podczas rejestracji odrębnych zgód w tym zakresie (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
- wzięcia udziału w Kongresie w sposób stacjonarny po przekroczeniu limitu osób mogących osobiście przebywać w pomieszczeniu szkoleniowym (na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a) RODO;
- Dane osobowe Uczestnika będą udostępnione:
- podwykonawcom Organizatora na potrzeby realizacji Kongresu, w tym usług podwykonawcy dostarczającego system rejestracji on-line, służący rejestracji uczestnictwa w Kongresie, drukarni wykonującej imienne certyfikaty uczestnictwa w Kongresie, a także obsługi księgowej, prawnej lub informatycznej Organizatora,
- w przypadku wyrażenia przez Uczestnika podczas rejestracji stosownych zgód w zakresie marketingu, dane mogą być udostępnione w zależności od zakresu udzielonej zgody innym podmiotom współpracującym z ZiZ Centrum Edukacji sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, których działalność związana jest z branżą medyczną lub farmaceutyczną.
- Dane osobowe przetwarzane:
- w celu udziału w Kongresie będą przetwarzane przez czas realizacji Kongresu, a następnie do upływu okresu przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych, a także przez okres wymagany przepisami podatkowymi,
- w przypadku Uczestników online, którzy założyli konto online, będzie ono aktywne do czasu jego usunięcia przez Uczestnika, jednak nie dłużej, niż rok od zakończenia Kongresu,
- w przypadku wyrażenia zgody na działania marketingowe – do czasu jej odwołania,
- w przypadku podania informacji o szczepieniu przeciwko COVID-19 – do dnia zakończenia Kongresu, natomiast kopia certyfikatu szczepienia zostanie zniszczona/usunięta bezpośrednio po zapoznaniu się z nią przez Organizatora.
- Uczestnikowi przysługuje, w zakresie i na zasadach określonych w RODO, prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, można wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Dane osobowe Uczestnika nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
- Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
VII. Odpowiedzialność
- Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ppoż. oraz BHP obowiązujących w miejscu, w którym odbywa się Kongres.
- Uczestnik odpowiada za swoje rzeczy w miejscu Kongresu.
- Uczestnik zobowiązany będzie do naprawienia szkody wyrządzonej podczas Kongresu, w szczególności Organizatorowi, innemu Uczestnikowi lub podmiotowi udostępniającemu budynek, w którym odbywa się Kongres.
- Odpowiedzialność Organizatora z tytułu utraconych korzyści jest wyłączona. Ograniczenie to nie dotyczy Konsumentów, w stosunku do których zastosowanie mają ogólne zasady powszechnie obowiązującego w Polsce prawa.
VIII. Zmiana zasad organizacji Kongresu
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany zasad organizacji Kongresu w związku z siłą wyższą, (w tym z epidemią COVID-19), w szczególności poprzez przeprowadzenie Kongresu wyłącznie on-line.
- W przypadku, gdy na mocy obowiązujących regulacji prawnych limit osób uczestniczących bezpośrednio i osobiście w danym wydarzeniu ulegnie zmniejszeniu w stosunku do limitu ustalonego w Regulaminie, Organizator zmuszony będzie do zmniejszenia liczby uczestników obecnych w sali Collegium Novum. Organizator wyznaczy Uczestników uprawnionych do przebywania w ww. sali według kolejności dokonywania opłat kongresowych.
- Organizator zawiadomi Uczestników o zmianie zasad organizacji Kongresu za pośrednictwem poczty e-mail, na adres wskazany podczas rejestracji, a także poprzez umieszczenie ogłoszenia na stronie internetowej www.prawomedyczne.edu.pl .
- Opłata kongresowa Uczestników stacjonarnych biorących udział w Kongresie online zostanie obniżona do wysokości opłaty obowiązującej Uczestników online.
IX. Postanowienia końcowe
- W przypadku ewentualnego sporu sądem właściwym dla jego rozstrzygnięcia będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora. W przypadku Konsumentów obowiązują zasady ogólne.
- W przypadku ewentualnych pytań lub reklamacji należy skontaktować się z Organizatorem Kongresu pod adresem e-mail: prawomedyczne@zizce.edu.pl lub telefonicznie +48 12 422-09-20
- W przypadku składania reklamacji należy szczegółowo opisać zastrzeżenia. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania kompletnych informacji niezbędnych do rozpatrzenia sprawy.
Załącznik nr 1
Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
ZiZ Centrum Edukacji sp. z o.o.
z siedzibą w Krakowie,
31-131 Kraków, ul. Garbarska 13/3
Ja, niżej podpisana/y ____________________ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy uczestnictwa w 10. Kongresie Prawa Medycznego.
Informuję, że ww. Umowę zawarłam/ - em w dniu (data dokonania zgłoszenia) _____________________
_________________________
imię i nazwisko, adres,
podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
data